por-fin-llego-nuevo-album-romance-camila-cabello-musica-stars-world-production-1177x537.jpg

This Love - Camila Cabello

Yotube連結

Know just how to make me miss ya
你總是知道 要如何讓我想你
When I'm feelin' sentimental 
在我黯然傷神的時候
Goin' in our separate ways
我們分道揚鑣
But when I'm back here in the middle
可當我走回半途
Losin' you I couldn't face
發現失去你 我難以承受
But to love you is worse
但繼續愛著你 似乎又更糟
Waitin' for ya just in case
我會靜靜等著你 要是
One day it doesn't hurt, nah, nah, nah
有一天你不再讓我心碎了呢


Said it's the last time, but nah, nah, nah, nah
說著 這是最後一次了 但 不
Just like the last time, yeah, nah, nah, nah, nah
就像上次一樣自欺欺人  喔 不
Tired of building up my walls, yeah
疲於築起心牆
Just to watch them fall again
然後再次看著它因你坍塌傾倒

So fuck this love callin' my name
可惡 這樣的愛讓我無法自拔
Get out of my veins
別再讓我銘心刻骨
If you need your space, then just walk away
如果你需要空間 就轉身離開
You know how to fuck me up, then make it okay
你總是知道 如何把我弄得一敗塗地 再復舊如初
I guess that's just your game, and I'm the one who gets played
我想 這就是你主導的遊戲 而我只是被玩弄的那個
Again, and again, and again, and again
一次,一次,又一次,沒有盡頭

Maybe you should set me free
也許你該放我自由
Maybe I don't really want you to
也許我并不情願你這麼做
Maybe I just wanna be
也許我只是想
Be the person that you just can't lose
成為你不能失去的唯一
If you're gonna leave, then go
如果你想離開 就走吧
If you need me, let me know
如果你需要我 那就告訴我
Love me or just let me go
好好愛我 或讓我離你而去
But no, nah, nah, nah
但 不 不要

Ooh, oh, again
喔 又來了
Oh, no
喔 不
Here I go again
又自欺欺人

arrow
arrow
    全站熱搜

    JC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()